Kilka słów wstępu

Witam z tej strony fantasy live, choć na imię mam Sławek mam  trochę wiosen za sobą oraz głowę pełną marzeń.
Skoro już się już znamy pobieżnie, bo pobieżnie, ale zawsze i mamy już przełamane pierwsze lody
:) możemy zacząć wspólną konwersację, że tak to ujmę.
Z twarzą w klawiaturze spełniając, marzenia, jest moim autorskim projektem, który zrodził się z potrzeby zmian w mym dotychczasowym życiu chęci wygadania się i opisania tego, co mnie frustruje i przeraża w otaczającej rzeczywistości oraz zamiaru stawania się lepszym człowiekiem, by nie tkwić w marazmie dnia codziennego, czyli jak dotychczas osoby zakompleksionej, ale raczej pogodnej i uśmiechniętej.
Poprzez ten blog będę, się dla was trochę uzewnętrzniał, zapewne pojawi, się kilka moich wierszy, a raczej bazgrołków nikomu wcześniej niepokazywanych ani na żadnej innej stronie nie publikowanych, będę również starał się wstawiać relacje z miejsc, które odwiedziłem i które wartę są w mojej skromnej opinii odnotowania, bo nie mam zamiaru opisywać wyjścia do hipermarketu po bułki bez przesady :-) oraz fotek z moich życiowych zajawek.
I zapomniałbym, o najważniejszym zamierzam, zwami dzielić się swymi skrytymi marzeniami, które od zawsze chciałem zrealizować, a nie miałem odwagi pieniędzy lub czasu na ich realizacje, czyli bądź co bądź, będę z wami przeżywał, swoje pierwsze razy.
Jeśli trafiłeś, tu przez przypadek zachęcam, do pozostania ze mną na dłużej a być może znajdziesz tu coś dla siebie i dzięki wspólnej relacji nawiążemy kontakt, że tak pozwolę sobie ująć pomiędzy twórca - czytelnik, dając wam powody niekiedy do uśmiechu, refleksji bądź zadumy nad własnym egzystowaniem by w tym świecie znaleźć czas na coś naprawdę wartościowego wśród zalewu tandety i szmiry zalewającej nas każdego dnia.

Reasumując, dziękuję, za przeczytanie tego krótkiego wstępu i powodzenia w stawianiu się lepszym człowiekiem walczącym o swe marzenia.                

 

Fantasy live     

                        

Komentarze

Popularne posty