Influenserzy youtuberzy pseudo gwiazdy celebryci

Influenserzy youtuberzy pseudo gwiazdy celebryci


Witam to po raz kolejny ja, czyli Fantsy live.

Dzisiaj na tapetę biorę tę swołocz, która od pewnego czasu panoszy się po necie mając, się za guru internetowe oczywiście nie chcę wszystkich wrzucać do jednego wora tylko mam parę przemyśleń na temat co niektórych bożyszczy internetu, które trzynasto czy piętnastoletnie dzieci mają za swoich idoli i o starszych słabo radzących sobie z odbieraniem aktualnej rzeczywistości ludzi. By nie było, nie mam, tu w żadnym wypadku bólu dupy, że ktoś jest sławny bogaty i medialny brylując na ściankach.

Ogólnie nie chodzi mi też o tą jaką kto ma zasobność portfela itd. Pije tylko do tego, jak do tych kolosalnych sum dochodzą i na kogo się kreują, w internecie nie mając, choćby podstawowych cech moralnych, by komu kolwiek mówić jak żyć co myśleć i jak odbierać innych, bo nie wydaję wam się, że ktoś, kto w życiu nie przeczytał, choćby jednej książki pisał, swoją.

Rok temu może dwa lata temu wstecz był taki trend na polskim Youtubie ktoś, kto w filmie przykładowo 20-minutowym nie umie sklecić porządnie zdania bez przerywników typu ch*j, ku*wa,pier*ole itd. Zabierał się, za jakie kolwiek słowo pisane czytaj drukowane. Według mnie te słowa są również potrzebne w słowniku, bo podkreślają i uwydatniają, niektóre wypowiedzi stają się wtedy bardziej barwne i dosadniejsze. Jednak jeśli te pseudo gwiazdy chcą, uchodzić za jakieś elokwentne osoby powinny, choć trochę ograniczyć używania przekleństw niczym przecinków, bo bądź co bądź są, to osoby rozpoznawalne a osoby rozpoznawalne kreują, swoje czasy.

Kolejna rzecz, która mnie irytuje, u tych dzisiejszych „gwiazdek” jest, cechą charakteru, którą określiłbym jako buta, czyli ktoś, kto jest nadmiernie pewny siebie uważający się za lepszego od innych tylko dlatego, że żeruje w dużej mierze na naiwności małoletnich użytkowników internetu lub na zakompleksionych starszych osobach z zaniżoną własną samooceną i skłonnościami do podporządkowania się innym nie myśląc tylko ślepo podążającym za tłumem często samo ogłupionym.

Obłuda i dno intelektualne lub jak kto woli ameby umysłowe z parciem na szkło

o to kolejne cechy, które mnie wkur*iają u osób występujących ogólnie w media społecznościowych mających miliony subskrybcji na yt, lub obserwujących na instagramie.

Przecież ci ludzie wykorzystują innych w dużej mierze do własnych korzyści, jeśli jesteś im potrzebny to wszystko w porządku jednak jeśli zaczynasz samodzielnie coś myśleć i kombinować

by tobie było, lepiej w życiu zaczynają, się zawistne spojrzenia i usuwanie od „źródełka dochodu” weźmy takiego Baobaba i Magicla wiem, że to kiepski przykład, ale aktualnie mi do głowy wpadł, jak baobab siedział, na Urzędniczej i urządzali sobie patostremy z Magicalem to wszystko było w porządku, ale jak baobab zaczął próbować robić coś na własną rękę i zmieniać powoli swoje zachowanie by ludzie go nie wytykali palcami czy to w Toruniu gdzie te ekscesy miały miejsce, czy ogólnie w Polsce tamten się od niego odwrócił, bo ktoś śmiał się postawić wielkiemu „twórcy internetowemu”.

Osobiście ich nie oglądałem ani Magikala, ani baobab za bardzo (choć kilka shotów z nimi w roli głównej widziałem) i nie pochwalam zachowań na streamach jednego i drugiego jednak oboje wpisują się w obraz dzisiejszej głupoty wśród dzisiejszych użytkowników internetu. Którzy na swoich idoli wybierają ameby intelektualne właśnie takiego pokroju nic do nich osobiście nie mam tylko zachowanie mnie po prostu wkur*ia i frustruję.

Ponieważ jeśli odpalę dzisiejszy internet zalewa nas gówno na Yotubie Facebooku czy Instagramie, jeśli dzisiejsze gwiazdy tak wyglądają to strach pomyśleć co będzie za kilka, kilkanaście lat, bo rzyganie do wiadra już było uprawianie seksu za tokeny, czy tam inną walutę wirtualną już też było, picie na umór występuje, do tej pory jak to piszę obrażanie matki bicie i wyzywanie najbliższych przy widowni sięgającej kilku tysięcy też było a może i dalej występuje i takich przykładów można mnożyć i mnożyć. Ja się cieszę z jednego, że mam już te kilkanaście wiosen za sobą wiele widziałem pewnie i jeszcze sporo zobaczę tylko to, co zobaczyłem, w jakimś stopniu mnie zahartowało, i trudno raczej mnie będzie zaskoczyć czymś nowym równie obleśnym i uwłaczającym godności ludzkiej.

Podsumowując, ten mój wpis ludzie ogarnijcie, się, jeśli macie dzieci interesujcie, się co robią, z kim i na jakie strony wchodzą, nie mówię, tu w żadnym wypadku o inwigilacji tylko o jakiejś zdrowej relacji rodzic dziecko.

Z kolei, jeśli jesteście dorośli i świadomi tego, co robicie, w sieci lepiej dobierajcie, treści i osoby je przekazujące, bo dzięki temu, co oglądacie ludzie pokroju Magicala czy Linkiewicz, która zasłynęła, seksem z trójką czarnoskórych raperów zostają, rozpoznawalne i zdobywają fame a przy tym grube siano zgarniają na donejtach wyświetleniach z filmów, czy reklamowanych przez siebie produktów.

Reasumując i zbierając, wszystko w jedno zdanie myślcie, bawcie się i oglądajcie, co chcecie, tylko pamiętajcie, jaki to ma wpływ na dzisiejsze pokolenie i to, że bez was widzów nie ma ich, bo to tylko rozrywka, którą oni wam serwują być może w jakimś stopniu śmieszna ambitna lub ogłupiająca, ale rozrywka, którą sami sobie wybieracie.

Pozdrawiam zdrowo myślących i marzących.


Fantasy live

Komentarze

Popularne posty