Wścibstwo plotki wchodzenie ludziom w życie

Wścibstwo plotki wchodzenie ludziom w życie

Hejka to znowu ja Fantasy live idąc, za ciosem publikuję, kolejne swoje przemyślenia i by po raz kolejny w jakimś stopniu wylać żółć, jaka nagromadziła mi się gdzieś głęboko wewnątrz i nie może znaleźć ujścia.

Każdy z nas zna lub ma jakąś osobę w swym otoczeniu, która lubi nadmiernie wchodzić innym w cudze życie i narzucać im swoje poglądy i światopogląd w każdym aspekcie życia codziennego.

Plotki tym ludziom oraz nadmierne wścibstwo i monitorowanie osiedla swymi gałkami ocznymi nadają sens życia, ja sam znam osobiście gro osób, które lubią sobie zabić czas obgadując innych niekiedy rzucając złe światło na innych tylko po to, by się dowartościować w oczach znajomych lub swych własnych często wypowiadając słowa, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości i zgodnymi z realnymi wydarzeniami, które miały miejsce, bo wiecie, jak to jest, moi drodzy łatwiej jest, zauważyć źdźbło w oku bliźniego jak belki w swoim własnym mi osobiście ci ludzie są, obojętni tzn. dopóki ktoś mi nie wchodzi w moje własne życie i nie zadaje, pytań typu z kim spędziłeś, noc jesteś hetero homo bi trans czy jeszcze coś w tym stylu, dopóki w bezczelny sposób nie wypytuję o rodzinę, poglądy religijne, czy nie próbuje mnie nawrócić na wiarę w jakiegoś ichniejszego Boga Bożka, lub jakiegoś innego guru duchownego, który dla niego jest jedynym sensem jego egzystowania, któremu zawierza swoje troski na tym padole łez, to wtedy jest okej i mam do niego zdrowy stosunek, czyli obojętny, jednak jeśli odwrócimy diametralnie sytuację i ta sama osoba zmieni zachowanie o 180 stopni i zaczyna zadawać uciążliwe dla mnie pytania, na które nie chcę odpowiadać to coś we mnie zaczyna buzować niczym elejkulat w ciele nastolatka po półgodzinnym seansie filmów dla dorosłych.


Dla tego, jeśli znacie kogoś takiego lub kiedyś los na waszej drodze postawi, kogoś takiego zignorujcie, taką osobę i zadawane przez nią pytania wyznaczcie zdrową granicę pomiędzy zdrowymi pytaniami czytaj troską o twoją skromną osobę a wścibstwem i chorą potrzebą kontroli nad życiem innych.

Pozdrawiam zdrowo myślących i marzących.


Fantasy live

Komentarze

Popularne posty